Storitve

MICHELIN Euro Assist

Ker vaš posel ne more čakati, vam družba MICHELIN stoji ob strani s storitvijo MICHELIN Euro Assist: celostna storitev servisa tovornih pnevmatik v manj kot dveh urah po vsej Evropi!

Na storitev se prijavite prek obrazca, ki ga prenesete s spleta in pošljete na gabriella.veres@hu.michelin-solution.com

Po vašem klicu bo naša ekipa storila vse, kar je v njeni moči, da bo mehanik na mestu okvare v manj kot dveh urah.

Dokaz? V letu 2013 so naše stranke:

na naše mehanike čakale v povprečju 1 uro in 49 minut*.

Povprečen postanek zaradi okvare je znašal 2 uri in 39 minut*.

* Povprečje iz leta 2013, izračunano na podlagi 26.000 okvar.

Naš odgovorni za pomoč na cesti maksimalno skrajša čas, ko niste na poti:

Če je vaše vozilo v voznem stanju: prek storitve »Stop & Go« prejmete naslov najbližjega mehanika v okviru storitve MICHELIN EURO ASSIST.

Če vozilo ni v voznem stanju: odgovorni si zabeleži lokacijo voznika, nato pa izbere mehanika MICHELIN Euro Assist in ga pošlje na zabeleženo lokacijo.

logo_eur_assit
  • Pomoč na voljo v 24 jezikih, 24 ur na dan, vse dni v tednu.
  • Možna takojšnja identifikacija voznika prek zaupne osebne kode. Hitra ocena časa prihoda mehanika in stalen nadzor.
  • Strokovnjaki za popravilo tovornih vozil po izboru družbe Michelin.

Pavšalni znesek za vse okvare, ki se zgodijo kjer koli v Evropi, vključno z avtocesto.

Storitev servisa tovornih vozil je na voljo v 25-ih državah v Evropi, 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Več kot 3.000 strokovnjakov za pnevmatike in servis tovornih vozil je pripravljenih pomagati po vsej Evropi.

1. Voznik pokliče na 00 800 79 79 79 79 in se identificira z zaupno kodo, ki mu je bila dodeljena.

Oseba, odgovorna za pomoč na cesti, prevzame zahtevek za asistenco.

2. Prek sistema MICHELIN Euro Assist določi in pokliče mehanika za odpravo okvare.
3. Če vozilo ni v voznem stanju: servis se opravi na mestu okvare.

Če je vozilo v voznem stanju: oseba, ki je prevzela zahtevek, prek storitve »Stop & Go« usmeri voznika k najbližjemu mehaniku.

Voznik je v stiku z osebo, ki je prevzela zahtevek, ki ga v realnem času obvešča o posameznih stopnjah odprave okvare.

4. Voznik ne plača ničesar:

Račun se izstavi v skladu z vnaprej določeno tarifo in se naslovi neposredno na družbo.

K storitvi pristopite tako, da izpolnite obrazec, ki ga prenesete s spleta in izpolnjenega pošljete na gabriella.kiss@hu.michelin-solution.com